Rezultatele sondajului cu privire la forma Pământului

Screen Shot 2017-11-10 at 07.55.06

Când au văzut prietenii, sondajul publicat, m-au întrebat dacă sunt în regulă. Unii chiar și-au exprimat îngrijorarea. Îngrijorat am fost și eu când în ultima perioadă persoane pe care le cunosc bine mi-au trimis tot felul de materiale prin care se ”dovedea” că sfericitatea Pământului este o născocire a unor agenții. Am considerat că un sondaj ar face ca lucrurile să se limpezească mai ales că am fost avertizat că mulți cred că Pământul este plat. Chiar așa! Sondajul a arătat vreme de câteva zile în favoarea celor care cred că locuim pe o planetă plată. Atunci m-am gândit că se votează în glumă.

Procentajul acum la final este alarmant de mare. Nu mă așteptam ca atât de mulți să susțină idea de plat. Nu am pretenția că este un sondaj care arată realitatea la scară largă. Este însă un sondaj care a generat multe comentarii. Este regretabil că unii au depășit limita dialogului civilizat. Pătimași sunt de ambele părți. Mi-au cerut unii să nu public rezultatele. Am spus însă că le public. Așa că…

 

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

