Corul MENAP – 22 iulie 2017 (foto)

Am auzit despre corul MENAP din Chile, de la Marta Smocot, colega mea de la Agape. Încântată mi-a trimis câteva link-uri și astfel i-am ascultat mai atent. Am dat și la RVE Suceava o piesă de-a lor și a avut foarte mare trecere în fața ascultătorilor. Ulterior aveam să aflu că vor ajunge în România. Corul MENAP a ajuns în România pentru că doi frați din localitatea Strîmba i-au chemat. Cei doi, a spus pastorul Ioan Repede de la Sfânta Treime din Bistrița, au făcut localitatea Strâmba celebră peste noapte în spațiul evanghelic românesc. Corul MENAP a cântat alături de Grupul Speranța la Strîmba vineri seara pe data de 21 iulie iar pe 22 iulie au evoluat doar ei în stilul care i-a consacrat. Pe 22 iulie am fost împreună cu Florin Milici și am văzut entuziasmul celor din Chile care i-a molipsit în mare măsură pe cei prezenți. Cred că procentul evanghelicilor români care ridică mâinile la închinare și care bat din palme a crescut în urma acestei vizite. Iată câteva imagini de pe 22 iulie de la întâlnirea cu MENAP.

collage Stramba 2017

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Corul MENAP – 22 iulie 2017 (foto)

  1. Vasile Gabrian zice:

    Ma întreb dacă in lipsa celor de la Menap, cei care au îndrăznit sa schimbe puțin forma de închinare o vor continua. Dar pana la atmosfera inchinarii așa cum o au cei din Chile mai este cale lunga.

  2. Pingback: Suceava Evanghelică: Corul MENAP – 22 iulie 2017 (foto) | RoEvanghelica

Lasă un răspuns

