”E dragostea” – o noua compozitie semnata de Corneliu Matei

Autor & Compozitor: Corneliu Matei
Orchestratie, inregistrare & mixaj: Marc Oselschi
Voci Aditionale: Nina Vlas & Marc Oselschi
Photo: Silviu Harii

Daca uneori se-ntampla in viata mea
Sa apara clipe cand nu pot inainta,
Simt ca un fior ce-mi cuprinde sufletul,
Imi da aripi ca sa zbor, imi inspira cantecul.

E dragostea,
Ce zambeste chiar acum in inima mea.
E dragostea,
Stiu ca nimeni, Doamne bun, nu o poate lua.

Daca uneori, o Doamne, in viata mea
Orice vis, orice speranta de s-ar spulbera,
Simt cum raza Ta imi incalzeste inima,
De-ar veni chiar noaptea grea, ea si atunci va lumina.

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

