12 scuze subțirele ale celor care ocolesc biserica

  1. Nu există o poruncă explicită care spune că trebuie să merg la biserică în fiecare duminică
  2. Nu există nici o biserică bună în zona unde locuiesc
  3. Familia/prietenii locuiesc în afara orașului iar duminica îi vizitez
  4. Nu predică predicatorul pe care eu îl simpatizez
  5. Pot urmări online
  6. Am un copil mic. Un nou născut de care trebuie să am grijă.
  7. Întâlnirea la biserică este prea lungă.
  8. Programul bisericii se suprapune cu agenda familiei
  9. Sunt la muncă atunci când este biserică
  10. Sunt în vacanță, concediu
  11. Am trecut printr-o perioadă dificilă și vreau să fiu lăsat în pace
  12. Situația mea este una specială și nu prea sunt înțeles

Citește articolul AICI

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la 12 scuze subțirele ale celor care ocolesc biserica

  1. Ady zice:

    Punctul 6 e mai credibil daca ai un copil agitat si mic si nu ai cu cine sa-l lasi.

  2. Pingback: Scuzele celor ce nu vin la biserica | Ciprian Barsan

  3. Pingback: Scuzele celor ce nu vin la biserica – CrestinTotal.ro

Lasă un comentariu