Președintele României, domnul Klaus Iohannis la Suceava

big_dezbatere_suceava_-_3_mai_2017_1

photo:http://www.presidency.ro

12:05 | 03 mai 2017

Președintele României, domnul Klaus Iohannis, a susținut miercuri, 3 mai a.c., la Teatrul Municipal „Matei Vişniec”, Suceava, o alocuțiune în cadrul evenimentului „Modernizare, dezvoltare, descentralizare. Administrația locală vorbește!”.

Vă prezentăm în continuare textul alocuţiunii:

„Domnule Președinte al Consiliului Județean,

Doamnelor şi domnilor,

Sunt foarte bucuros că m-am întors aici, în Bucovina, şi, poate v-am spus şi data trecută când am fost, revin de fiecare dată cu mare, mare plăcere. Şi, dacă la vizita mea anterioară întâlnirile s-au axat mai degrabă pe zona universitară, de această dată am insistat să vă văd pe dumneavoastră, din administraţia locală, în special, pentru a discuta problemele cu care inevitabil vă confruntaţi.

Am avut plăcerea deja, imediat după sosire, să am o întâlnire cu reprezentanţii unui nou cluster care s-a înființat pentru cele două judeţe. Am plecat de acolo cu impresii foarte pozitive.

Cred că este bine să vă spun din capul locului, mica mea intervenţie prezintă câteva idei cu care am venit, dar vă rog să consideraţi această mică prezentare mai degrabă ca pe un impuls ca la sfârşitul discuţiei să plec cu foarte multe impresii pe care mi le transmiteţi dumneavoastră, impresii, solicitări.

CITESTE TOT…

 

Acest articol a fost publicat în DIVERSE și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

