FOTO: O zi binecuvântată!

{:ro}Lupta cea bună{:}{:en}The good fight{:}{:es}La buena batalla{:}

Pe 19 februarie 2017 o parte dintre frații mei de credință pe care îi am în penitenciar au fost prezenți în Biserica „Filadelfia” din Suceava în cadrul unui program de reintegrare socială img_1831desfășurat în penitenciar. Trebuia să fiu și eu parte în acest program, însă din păcate am înțeles că nu a mai fost posibil acest lucru. M-am conformat cu această decizie și am primit-o din partea lui Dumnezeu. Desigur că la primirea veștii am fost un pic trist, după ce frații au plecat în acea dimineață m-am rugat atât pentru ei, pentru ca Dumnezeu să le dea putere, cât și pentru mine, îndată am fost cuprins de pace și liniște! Prin acest lucru am știut că Duhul lui Dumnezeu este la lucru și că toate sunt sub controlul Său.

Am așteptat plin de răbdare întoarcerea lor, voiam să aflu cum a fost, cum au fost primiți de frații de…

Vezi articol original 632 de cuvinte mai mult

Galerie | Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

