Am ”sărit”pentru schimbare

screen-shot-2017-02-01-at-20-31-23

foto: Dinu Zară

”Cine nu sare nu-i pentru schimbare! Cine nu sare nu-i pentru schimbare!” Aceasta a fost una dintre scandările de la Suceava pe 1 februarie. Am ”sărit”. Toți cei prezenți au sărit. Polițiștii și jandarmii nu au sărit. Nu au voie. Ei au alt statut. Poate în interiorul lor au sărit. Cred că undeva la vreo mie de persoane au ieșit în stradă. La început în fața Prefecturii nu au fost așa de mulți. S-au adunat însă pe parcurs. Pe traseul Prefecură – Palatul Justiției – Primărie – Universitate – Mărășești – Catedrală – Casa Culturii s-au tot adăugat și numărul participanților a tot crescut. Spre deosebire de prima manifestare de acest gen – 29 ianuarie -aceasta a fost una de impact datorită numărului dar mai ales datorită traseului realizat. Prin angajarea pe acest traseu s-a transmis mesajul către mai multe persoane. La balcoane și la ferestre oamenii erau ciorchine. Îmi făceam probleme că am ieșit cu pruncii mei. Când am ajuns am realizat că erau foarte mulți copii la miting. Unii dintre ei de școală primară. Era un semn clar că se dorea un protest pașnic și liniștit. Așa a și fost până la capăt. S-a scandat îndelung în fața Palatului Justiției și în fața sediului PSD.

Prin ceea ce s-a întâmplat în acestă seară se confirmă și prezența sucevenilor pe harta României revoltate. Este revoltător ce se petrece. Nu este momentul pentru pasivitate. Impactul acestor manifestări la nivel național este uriaș. Guvernul trebuie să cedeze. Nu are încotro. Au acționat mișelește și așa ceva nu poate fi trecut cu vederea. Nu de aceasta dată. Gata.

 

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Am ”sărit”pentru schimbare

  1. Alina zice:

    2000 de persoane am fost!!!

Lasă un răspuns

