Deputat Florica Cherecheş – Creştinul şi implicarea socio-politică

Florica Chereches

Florica Cherecheş

Luni pe 30 ianuarie am dat la RVE Suceava o prelegere a doamnei deputat Florica Cherecheş. Prelegerea a avut loc la Arad pe data de 20 martie 2016. A fost postată pe internet abia pe 21 ianuarie. Am considerat-o de actualitate şi se încadreză în dorinţa mea de a fi cât mai divers în ceea ce priveşte Actualitate Evanghelica ediţie specială. Interesant este că azi pe 31 ianuarie este aniversarea dumneaei. Tot azi am aflat via Facebook.  Uite aşa m-am gândit să postez şi aici pe Actualitatea Evanghelică mesajul editat şi prezentat deja la RVE Suceava.

Din mesaj reiese clar o gândire bazată pe principii. Este o femeie care a avut un vis. I-a fost spulberat şi făcut ţăndări. A continuat să creadă în visul ei. Şi-a biruit condiţia în care a aruncat-o viaţa. A revenit. Visul ei de a avea o familie împlinită este realizat. Mai are însă un vis. Unii l-ar considera utopic. Nu şi dumneaei. Nu este singura care are acest vis. Mai mulţi cu un astfel de vis conturează garanţia împlinirii.

Am întâlnit-o prima dată prin septembrie 2014. A spus şi atunci despre visul ei. Liniştea de la Putna, unde am întâlnit-o, făcea ca o mai mare greutate să aibă cuvintele pe care le rostea apăsat. Tot atunci am auzit şi despre situaţia prin care a trecut în anii `90. Dârză femeie!

La mulţi ani doamnă!

Acest articol a fost publicat în DIVERSE și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

