Primarul comunei Bosanci cere evanghelicilor din Suceava să-l voteze pe Băișanu

neculai-miron-tile

”Neculai Miron a adresat o rugăminte și comunitățile neoprotestante, Cultul Creștin Penticostal, Cultul Creștin Baptist, Cultul Creștin după Evanghelie, Cultul Creștin Adventist, să îl susțină la aceste alegeri parlamentare, pentru a avea măcar un reprezentant neoprotestant în Parlamentul României din zona Sucevei.”

sursa : svnews.ro

Am spus că mă țin departe de aspectele politice. Nu aveam de gând să postez nimic pe blog. Aceasta până luni, 5 decembrie, când am citit un articol pe svnews.ro. Am văzut rugămintea primarului Neculai Miron. Primarul localității Bosanci se adresează comunității evanghelice să voteze cu partidul din care face parte. Este partidul condus de Călin Constantin Anton Popescu-TăriceanuSolicită aceasta pentru ca Suceava să aibă un evanghelic în Parlamentul României. Suceava va avea un evanghelic în Parlamentul României dar se pare că nu va fi dumnealui. Primarul din Bosanci nu este pe un loc eligibil chiar dacă se află pe poziția a doua pentru Camera Deputaților. Așa declară site-urile de specialitate.  Pentru Camera Deputaților eligibil este doar Ștefan Alexandru Băișanu. Așa că din câte se pare rugămintea primarului Neculai Miron este ca evanghelicii să-l voteze pe Băișanu. 

Oare Neculai Miron nu realizeaza ca este folosit doar pentru a atrage voturi ?

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Primarul comunei Bosanci cere evanghelicilor din Suceava să-l voteze pe Băișanu

  1. hutu ioan dorel spune:

    te doare capul cand vezi o asemenea cerinta….

  2. O studenta spune:

    Astept de multa vreme o ocazie in care sa pot spune cateva lucruri despre domnul Baisanu, nu o fac ca un act de defaimare ci doar pt a scoate la suprafata adevarul si parerea dumnealui despre evanghelici.
    Am fost studenta dumnealui si in anii cand mi-a fost profesor nu aveam decat un vis – sa filmez cum se comporta cu studenti crestini evanghelici, sa pun totul pe un cd si sa il trimit la toate posturile tv…chiar visam sa fac asta, ma consider o lasa, nu am avut curaj , nu am avut curaj nici sa iau apararea fetelor care prin imbracaminte ( bastic si fusta) erau umilite ora de ora.
    In una din zile am intarziat eu si o colega , ea cu batic si fusta ,eu in pantaloni… intram in clasa , ne cerem scuze ca am intarziat , mie imi zice: „ia loc” si pe ea a oprit-o in fata tuturor si a inceput sa o ironizeze si sa o jigneasca ca poarta batic si fusta, eu fierbeam si parca aveam lacat la gura, cred ca ma temeam sa nu fiu si eu in postura colegei mele 😦 regret…parca o vad, mica , slabuta, smerita , inrosita toata cu capul aplecat si ochi inlacrimati :(( o fata care facea naveta zilnic de la Radauti sa fie jignita si ofensata de acest domn Baisanu… „basmalute sau fetele cu basma” erau strigate de catre el cu o atitudine dezgustatoare..
    Ar fi multe de spus ,ca ne umilea ca studente „sunteti niste gretoase, nespalate” avea un timp alocat pt umilire… zeci de studente pot sa confirma si nu zic ca doar o categorie penticostale, baptiste, crestine dupa evanghelie ci si cele ortodoxe sau catholic pt ca intr-o zi una din colegele de religie ortodoxe s-a saturat sa tot auda atatea jigniri la adresa fetelor ~pocaite~ s-a ridicat si l-a intrebat de ce se tot leaga de ele si raspunsul lui a fost ” ca pocaiti il sustin pe Flutur ” si chestii politice la care o colega evanghelica a avut curajul sa zica” da pastorul nostru chiar e in partid” nu stau sa va mai povestesc …dar cred ca va imaginati ce a patit colega evanghelica…si eu tot asa nu am putut sa zic nimic..
    Mi-am luat inima in dinti si am zis acuma…

Lasă un răspuns

