De ce îmi place Bucovina?

Ovidiu Ştefeligă

_bordei.jpg

În loc de urări, de ziua Bucovinei, voi relua un text pe care l-am distribuit acum patru ani. A fost scris dintr-o inimă mare de bucovinean, de „Mogulul Cuvintelor”, maestrul Casian Balabasciuc:

Nu pentru că m-am născut aici îmi place ţinutul dintre obcini şi nici pentru că de el mă leagă amintiri de o viaţă. Sunt multe alte motive, mai adânci decât apartenenţa la o anume comunitate, decât o anume înţelepciune a locului.
Bucovina îmi place pentru că aici există culori pe care mulţi pământeni nu mai pot să le vadă. Pentru că cerul miroase a răşină, pentru că fâneţele au flori felurite, pentru că păsările nu contenesc să cânte, iar stelele nu cad, ci doar măsoară infinitul.

buc3Îmi place în Bucovina pentru că aici oamenii te privesc în ochi şi îţi doresc zi bună, chiar dacă nu i-ai mai întâlnit niciodată.  Îmi place  pentru că bătrânii ei mai…

Vezi articol original 300 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

