Reacții la mesajul președintelui României

Dacă președintele României, Klaus Iohannis ar fi rămas doar la : ”nu am ce să-i răspund (pastorului Viorel Iuga)” și la ”iar în chestiunea Constituției nu este rândul meu să mă exprim” alta ar fi fost situația. A continuat. Cred că s-a pripit. Sau poate nu s-a pripit. Oricum a amestecat puțin lucrurile pentru ca astfel mult să dăuneze. Reacțiile curg în valuri. Se prea poate ca la vremea când va trebui să se exprime să avem imaginea completă. Eu aștept acel moment când va vorbi din nou despre ”chestiunea Constituției”. Nu mă voi pripi. Iată însă niște reacții :

Iohannis, vedetă în presa internaţională cu discursul despre homosexuali/ VIDEO

 Liberalismul și falsa toleranță a domnului Iohannis

DOMNULE IOHANNIS, PE MINE NU M-AȚI DEZAMĂGIT, M-AȚI LĂMURIT!

Iohannis despre revizuirea Constituţiei în privinţa definirii căsătoriei: Este greşit să mergem pe calea fanatismului religios

Klaus Iohannis și Viorel Iuga. În tot răul este și un bine

Daniel Bodnariu – Domnule Președinte, sunt unul dintre cetățenii care v-au votat cu toată inima pentru că am crezut că sunteți CREȘTIN AUTENTIC…

Coaliţia pentru Familie: 3 milioane de fanatici? Și lutheranii sunt fanatici, d-le președinte Iohannis?

La Ordinea Zilei: Iohannis împotriva fanaticilor religioși care susțin familia – Interviu cu pastorul Viorel Iuga

 

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

