Dr. Otniel Bunaciu – Mesaj catre Consiliul Uniunii Baptiste

Persona

Otniel Bunaciu
Rev Dr. Otniel Bunaciu

Nota: Dr. Otniel Bunaciu, fost Presedinte al Uniunii Baptiste si al Federatiei Baptiste Europene, este in prezent vicepreseddinte al Uniunii Baptiste din Romania.

Iata mesajul sau transmis in 18 octombrie de Otniel Bunaciu membrilor Consiliului Uniunii Baptiste (publicat cu permisiune).

* * *

Stimati frati,
 
Am ezitat sa scriu ceva in legatura cu declaratia fratelui Viorel de astazi pentru ca nu doresc sa initiez o discutie. Deoarece astazi am primit mai multe reactii de la diferite pesoane am hotarat sa exprim totusi un punct de vedere personal.
 
Doresc sa il rog pe fratele Viorel ca atunci cand are luari de pozitie personale sa faca acest lucru clar prin modul in care se exprima si sa nu lase sa se inteleaga ca vorbeste in numele tuturor baptistilor. Desi nu cred ca in realitate fratele Viorel poate disocia declaratiile personala de pozitia sa oficiala, poate face…

Vezi articol original 478 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Dr. Otniel Bunaciu – Mesaj catre Consiliul Uniunii Baptiste

  1. Maria spune:

    Aroganta si lipsa de respect fata de autoritatiile statului arata incompetenta si neprofesionalismul care il caracterizeaza pe pastorul Iuga. Orice luare de pozitie trebuie facuta ferm dar cu
    intelepciune si respect fata de lege si autoritati in Adevarul si Dragostea lui Christos.

  2. Daniel Clipa spune:

    Da, am citit şi eu mesajul fratelui Oti Bunaciu pe blogul fratelui Dănuţ Mănăstireanu…

    Am înţeles cam ce doreşte fratele Oti să transmită în mediul evanghelic.

    Dar, eu m-am gândit un pic la această situaţie şi mi-a venit în minte situaţia lui Ioan Botezătorul, şi aş vrea să-l întreb (fiindcă şi eu m-am întrebat):
    Oare Ioan Botezătorul a făcut bine ceea ce a făcut?
    Ştiţi, vis-a-vis de Irod şi nevasta lui, etc… El cum a fost? Vouă nu vi se pare că a fost cam prea… îndrăzneţ? Sau… radical? Sau… şi mai şi… „fanatic religios”?

    Eh, acum pentru mine, e drept, acestea sunt mai mult nişte întrebări retorice, fiindcă cred că am găsit răspunsul. Dar, bineînţeles că imediat vine şi întrebarea:
    Bine, dar EU, eu ce fac?

Lasă un răspuns

