Cipriel în acțiune

Am văzut fotografii realizate de el. Mi-au plăcut. Pe blogul personal sau pe pagina de facebook pot fi admirate. Nu se consideră un profesionist. Știe însă să surprindă cadre impresionante. Stă la  ”pândă” și imortalizează exact momentul care trebuie. Zilele trecute l-am văzut în acțiune. Am văzut cum face. Gata știu. Uite că spun și altora.🙂

Iată mai jos și câteva imagini surprinse în recenta ieșire pe Ceahlău. Fotografiile sunt reușite. Vă mărturisesc însă că ele surprind doar o parte. Realitatea este mult mai frumoasă decât a surprins-o obiectivul. Nu atentez la dibăcia celui din spatele camerei. Este doar o recunoaștere a amprentei marelui designer, CREATORUL.

Acest articol a fost publicat în DIVERSE și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cipriel în acțiune

  1. cipriel spune:

    Reblogged this on cipriel and commented:
    Adevărat este, David, că realitatea prezentă a muntelui în particular, a naturii în general depășește cu mult ceea ce reușesc să surprind cu camera de fotografiat. Bucuria mea e că am fost acolo, că am văzut și că pot oferi o fărâmă din ”minune” și altora.

Lasă un răspuns

