Tibi Turtureanu a absolvit CRST

     Centrul Roman de studii Transculturale 2016 . 5

Tibi Turtureanu a absolvit Liceul Teoretic Filadelfia Suceava și imediat după absolvire a decis să se pregătească pentru a deveni misonar. Îmi amintesc de momentul când împreună cu Daniel Piu, Tibi Turtureanu se îndrepta spre o conferință RoMisCon. Eram la matinalul RVE Suceava. I-am apelat și am vorbit cu ei, în direct, despre misiunea externă și despre tema conferinței. Era în anul 2014. Tema din acel an era : ”În fața ușii deschise”. Știu că i-am spus lui Tibi să aibă grijă. Participarea la astfel de conferințe nu este fără de urmări. Așa a și fost. La finalul conferinței m-a sunat și mi-a zis că este decis să se pregătească la Centrul Român de Studii Transculturale. Iată-l acum absolvent.

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

