Provocare : 30 de zile fără Facebook

30 zile post Facebook

                   Am hotărât în direct la ediția de acum două sătămâni ”Camarazii de la 10” că voi lua o pauză de Facebook. Așa că în perioada 1 martie – 1 aprilie 2016 nu voi accesa pagina de Facebook. De fapt nu voi accesa paginile. Pluralul se impune 🙂

    Am șters aplicația de pe telefon pentru a nu fi tentat să accesez atunci când îmi intră mesaje sau notificări.

Această rețea de socializare am considerat-o întotdeauna o unealtă și așa m-am raportat la ea. Astfel că nu cred că voi avea probleme în vreun fel pe acestă perioadă. Este o perioadă impusă pentru că am vorbit altora despre necesitatea unei astfel de abordări. Nu am mai făcut un astfel de exercițiu până acum. Probabil însă că îl voi repeta.

Pe pagina personală de Facebook vor apărea în continuare articolele care vor fi postate pe blogul Suceava Evanghelica. Ele apar automat datorită unei setări din platforma wordpress.

David Reguș

 

Acest articol a fost publicat în DIVERSE și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Provocare : 30 de zile fără Facebook

  1. Alin Cristea spune:

    Nu-i nimic, ca te sunam in fiecare zi pe telefon… :))))
    Iti citim ideea principala din articole, iar tu o sa zici daca Like sau daca nu…

Lasă un răspuns

