Ioan Mihalș – La ultimul popas

Ioan Mihalas s-a grabit se pare. Nu a vrut s-o lase pe 2016.

paşi spre lumină

Mihalaș

Îmi vine greu să cred că motociclistul ‘’la patru ace’’ – evanghelistul intinerant, omul care părea că sfidează moartea, care reușea să fie mereu tânăr și căutat de cei tineri, a trecut la cele veșnice. Îmi va lipsi prezența aceea enigmatică, ce apărea aproape subit la mai toate vizitele pe care le-am făcut în România. L-am găsit în tribunele stadioanelor de la Rădăuți și Suceava, în sala polivalentă de la Oradea, în bisericile pe care le-am vizitat în orașele șării. ‘’Am venit să te văd, don Pedro’’, spunea fratele Mihalaș. De obicei lua o ocazie sau motocicleta cu care a călătorit până în ultimii ani ai vieții. Ziarele din Timișoara îl numeau ‘’bikerul la patru ace’’, pentru că se îmbrăca la costum cu cravată și pleca la biseicile din țară cu motocicleta. De pe motociceltă urca la amvonul bisericii unde era așteptat întotdeauna cu bucurie.

Dacă nu putea lua cumva…

Vezi articol original 556 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

