Alina Ilioi din nou în televiziune

10400_10206944716630896_9033953620419979716_n

Alina Ilioi

Iată că a venit momentul în care pot anunța revenirea mea în TV. Am știut mereu că o să reiau această pasiune și chemare a mea, doar că am vrut să aștept momentul potrivit. Mai exact, momentul lui Dumnezeu. Doar să fiți blânzi cu mine, pentru că pauza de 2 ani jumătate pe care am luat-o se cam cunoaște, spun eu.

Ownzones anunță cu bucurie lansarea televiziunii creștine Logos-TV începând cu data de 25 Decembrie 2015.

Ultimul meu proiect TV a fost cu Antena 1 la ”Neatza cu Răzvan și Dani”, unde eram corespondent meteo. Vorbeam despre vreme. Anunțam ploaia, furtunile, dar și zilele senine. Și acest proiect al meu pe care îl realizez în Phoenix, cu LOGOS TV, o televiziune digitală care își propune să ajungă cu vremea sufletului la orice român de pe mapamond.

CITEŞTE MAI MULT…

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Alina Ilioi din nou în televiziune

  1. Felicitari! Trebuie sa lucram pentru largirea Împarației! Avem resurse și sunt oameni pregatiti

Lasă un răspuns

