Cântecul de sâmbătă(33)

Mai aproape, Doamne, către Tine

1. Mai aproape, Doamne, către Tine,
Deşi e grea crucea pentru mine,
Totuşi cântarea mea este totdeauna
Mai aproape Doamne, către Tine.

2. Când soarele-apune, singur fiind,
Pe piatră-mi plec capul cel ostenit.
În visul meu şi-atunci, o las ca să ajung
Mai aproape Doamne, către Tine.

3. Iar după vis vine dimineaţa,
Atunci eu cu ulei unge-voi piatra.
Şi-aşa şi prin necaz, spre Tin’ eu sunt atras,
Mai aproape Doamne, către Tine.

Acest articol a fost publicat în Cantecul de sambata, DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

