Greșeli pe care le fac pastorii în „social-media”

Un articol de actualitate. L-am vazut de ceva timp postat pe Christianity Today. Iata-l si in limba romana oferit de Teofil Stanciu.

Cu drezina

Diagramă cu tipuri de „social-media” (Brian Solis and JESS3 - sursa) Diagramă cu tipuri de „social-media” (Brian Solis and JESS3 – sursa)

Mă grăbesc să traduc câteva idei din articolul „Five Mistakes Pastors Make On Social Media”, scris de Marty Duren, pentru Christianity Today.

Articolul pornește de la niște statistici, care să convingă liderii de necesitatea atenției acordate acestui fenomen.

Am tradus și adaptat – cu destulă libertate – doar „diagnosticele” și câteva „simptome”.

  1. Nu sunt prezenți în „social-media”. Rețelele de socializare îi asigură, practic, pastorului echivalentul unui post propriu de televiziune și radio. O „oportunitate” ce nu-ți poți permite s-o ratezi.
  2. Nu sunt consecvenți/constanți – adică postează doar din an în paști. Se recomandă postări ritmice pe blog, angajare în dialoguri pe facebook și prezență constantă (odată ce omul a intrat în horă).
  3. Se limitează să atace. Ar trebui să se vadă și ce susțin, nu doar ce contestă (mereu) – sistemul politic, moravurile publice etc.

Vezi articol original 55 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s