Ghiță Ignat (Ursul Carpatin), Interviu după Gratii – Penitenciarul Botoșani!

Un interviu cu Giţă Ignat realizat de Mike Olari. Iată prima parte a acestui interviu.

DREPTATE ÎN DRAGOSTE

După două zile de condus mașina, prin frumoasa noastră țară (efectiv am traversat țara de la un capăt la altul, din Vestul țării până în Nord-Estul țării) iată-mă ajuns la Gura Humorului, unde am și înoptat cu o zi înainte de a-l vizita pe fratele nostru Ghiță Ignat.

M-am trezit dimineața refăcut și pregătit să conduc încă vreo două ore pâna la Penitenciarul din Botoșani, unde Ghiță mă aștepta nerăbdător.

L-am găsit pe Ghiță într-o formă foarte bună, atât spiritual cât și fizic. Cele două ore, cât am fost lăsați să petrecem împreună, au trecut mult prea repede. Discuția noastră s-a  rezumat în mare parte pe domeniul spiritual, lucru care m-a bucurat mult. Ghiță (omenește vorbind) ar avea toate motivele să fie trist, soția acasă cu 3 copii mici și multe alte lucruri care mi s-au spus și nu doresc să le pomenesc aici. Sunt motive foarte întemeiate ca atât…

Vezi articol original 2.311 cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

