Cunoscuți și prieteni virtuali

FloriDeMandarin are printre preferințe în materie de bloguri și suceveni. Se pare că Suceava i-a rămas la suflet tot atât de mult ca sucevenii 🙂 Este adevărat că unii suceveni îi sunt dragi chiar și fără blog.

floridemandarin

A trecut destul de mult de la ultima mea postare pe blog. A fost o perioadă în care s-au petrecut multe lucruri pentru noi, și nici eu nu am fost în cea mai bună formă. Totuși deși n-am dat like-uri, n-am comentat pe bloguri și nu am purtat prea multe conversații online, am citit blogurile pe care le urmăresc și nu am rămas în urmă cu informarea din mediul online. De fapt de mult doresc să scriu un articol cu linkuri către blogurile pe care le urmăresc. Este posibil să mai omit din greșeală unele bloguri, dar în timp voi mai adăuga în articol probabil și alte linkuri. De asemenea ordinea prezentării blogurilor este aleatorie.

Voi începe cu blogurile care în principal tratează tema educației copiilor.

  • Raluca – este prietenă cu mine de mulți ani. Tot de foarte mulți ani nu ne-am văzut. Pe atunci nici una dintre noi nu…

Vezi articol original 1.013 cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

