Ionuţ Badeliţă a revenit acasă din Filipine

Ionut Badelia - certificat de apreciere

După 10 luni de misiune în Mindanao, Filipine, Ionuţ Bădeliţă a revenit acasă. Luni, pe 24 august 2015, a ajuns la Suceava după un drum lung şi istovitor. Ionuţ a pus piciorul în Filipine în noiembrie 2014. Am scris despre aceasta AICI.

Ultima scrisoare informativă trimisă de Ionuţ începea cam aşa :

„Trăiască Domnul şi binecuvântată să fie Stânca mea! Mărit să fie Dumnezeul mântuirii mele. Acestea sunt cuvintele care le am pe buzele mele dupa cele 10 luni de misiune în Filipine.”

Iată câteva imagini realizate înainte de plecarea sa din Filipine:

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

