“Uniunea Scriitorilor şi Jurnaliştilor Creştini din Suceava” a împlinit un an

Astăzi, 4 martie 2015 s-a împlinit un an de la înfiinţarea “Uniunii Scriitorilor şi Jurnaliştilor Creştini din Suceava”.

Iată un text din partea Roxanei Popovici cu prilejul acestui moment aniversar.

Vă salut cu drag şi mă bucur să vă anunţ că astăzi se împlineşte un an de la prima întâlnire în cadrul Uniunii Scriitorilor şi Jurnaliştilor Creştini din Suceava.

Privind în urmă la experienţele împărtăşite la întâlnirile noastre, se pare că au fost benefice discuţiile şi încurajările primite unii de la alţii şi de la cei cu mai multă experienţă decât noi.

Aşa cum se cuvenea la ceas aniversar, în centrul atenţiei rămân tot cuvintele… Aşa că l-am rugat pe Tiberiu Ciubotari să ne împărtăşească niscaiva gânduri care să ne pună mintea în mişcare. Aşa că iată:

Nu știu de ce scrii tu! Eu unul scriu dintr-un simțământ al datoriei, scriu de ciudă, scriu pentru că sunt trist… ori scriu pentru că e musai să-mi împărtășesc bucuriile cu alții.

Nu știu de ce scrii tu! Eu scriu înșirând cuvintele unele după altele, rând după rând, pentru că în mintea mea am asociat tastatura cu o claviatură de pian.

Nu știu de ce scrii tu! Eu, pur și simplu, mă simt bine cu mine însumi atunci când scriu. Scrisul e o formă de retragere și regrupare în mine însumi.

Nu știu de ce scrii tu! Scrisul este – la mine – o formă de dependență, un mod în care mă debarasez de griji, e o obsesie care mă bântuie iar și iar.

Nu știu de ce scrii tu! Eu scriu fiindcă asta mă ajută să îmi pun ordine în gândurile mele. Scriu, vorba domnului Gabriel Liiceanu, deoarece „scrisul este un mod de a descoperi că știu ceea ce nu știam că știu. (Tiberiu Ciubotari)

La mulţi ani, multe realizări scriitoriceşti şi… Nu te opri din scris!

Roxana Popovici

Acest articol a fost publicat în DIVERSE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la “Uniunea Scriitorilor şi Jurnaliştilor Creştini din Suceava” a împlinit un an

Lasă un răspuns

