Am trecut pe la „Baru Mare 2012”

Cea de-a nouăsprezecea ediţie a taberei „Cristos pentru Romania” s-a desfăşurat pe Valea Streiului, Hunedoara. Am ajuns în ultima zi a taberei – 26 iulie 2012 – când tocmai în cortul mare tinerii depuneau mărturie cu privire la experienţele trăite în tabără. Entuziasmul celor care au fost în tabără era la un nivel ridicat care surclasa înaltele piscuri din împrejurimi. Lacrimile, râsetele, săriturile, strigătele, aplauzele au alcătuit mozaicul care a învăluit mărturiile de la Baru Mare 2012. Deşi am ajuns doar la final am reuşit să înţeleg bine că şi la această ediţie a taberei s-au petrecut lucruri ce au dus la transformări capitale în viaţa unor tineri pentru care viaţa spirituală nu reprezenta o prioritate.

Pe Nicu Grămesc l-am găsit obosit însă bucuros pentru că toate s-au desfăşurat peste aşteptări. Iată câteva fotografii făcute de mine. Mai multe fotografii găsiţi pe pagina de Facebook a lui Nicu Grămesc.

David

Acest articol a fost publicat în DIVERSE și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu