Priveghi la Filadelfia

Pastorul bisericii Filadelfia, Ioan Bădeliţă,  a anunţat pentru miercuri 02 decembrie 2009, seară de priveghi la Filadelfia, începând cu ora 19.00.

Joi, 03 decembrie 2009 va fi a doua seară de priveghi la Filadelfia, de la ora 19.00.

Vineri, 04 decembrie 2009, corpul neînsufelţit al lui Emil Hanuseac va fi depus în capela cimitirului bisericii penticostale SF. Ilie. Cei care doresc să fie alături de familia îndurerată sunt aşteptaţi la capela cimitirului bisericii Sf. Ilie, la ora 13.00.

This entry was posted in 1 and tagged , , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Priveghi la Filadelfia

  1. ati says:

    DECEMBRIE nu noiembrie

  2. suceavaevanghelica says:

    multumim mult ati

  3. Fyn says:

    Sa intelegem ca la serile de priveghi sicriul nu va fi in biserica?

  4. suceavaevanghelica says:

    Doar vineri va fi depus la capela cimitirului bisericii Sf. Ilie.
    In serile de priveghi va fi in holul aulei bisericii Filadeflia.

  5. angela says:

    Cum putem vedea serviciu de priveghi in reluare? E posibil sa-l vedem sau doar live se poate urmari??

  6. suceavaevanghelica says:

    se poate vedea si in reluare, la aceiasi adresa. trebuie doar de selectat.

  7. Danny Ung says:

    doar cateva randuri…despre organizare..intr-adevar exceptionala…v-ati gandit la toate amanuntele…sincer..multumesc Domnului ca fac parte din Biserica Filadelfia.Multumiri familiei Hanuseac.Multumim frate Ionica Badelita,multumim Mihai Gafecu si echipei!

  8. liviu havristiuc says:

    Imi amintesc cu drag cand intram in casa lui Emil.Nerabdator,cu fata senina,ne astapta pe toti sa ne vada,sa ne vorbeasca,sa ne fie alaturi.Se intrista daca nu veneam toti,era preocupat daca lipsea cineva.
    Acum,astazi,Emil inca ne asteapta.Mai devreme sau mai tarziu,fiecare din noi il putem intilni.Daca vrem lucrul acesta,sa ne imprietenim cu DOMNUL ISUS si vom fi cu el in vesnicie.

  9. Erzilia Petreus says:

    Si eu imi amintesc cu atata drag de momentele petrecute cu Emil ,cand repetam cantari pentru serile de studiu, din fiecare luni, de la biserica Sf. Ilie. Venea cu un dosar asa de greu pe care il tinea pe picioarele lui neputincioase si il rasfoia cum putea cu mainile lui… Acel dosar…era muzica lui. Ori noua, de multe ori, ne este greu sa luam o Biblie cu noi la biserica.. Imi mai amintesc printre lacrimi de luna august 2000 cand, la indemnul lui Emil, ne-am adunat la el acasa si am inregistrat o caseta; datorita lui Emil am parte astazi de aceasta amintire mai scumpa decat aurul. El este sufletul acelei casete pe care s-a trecut…ultimul,atat de maret si in acelasi timp umil, era Emil. N-am sa uit credinciosia lui, bunul simt al lui, discretia lui. A impus respect fara sa ceara asa ceva. Cu cata pricepere si blandete actiona..! O persoana demna. Un caracter care va continua sa sclipeasca pentru mine, desi el a plecat in tara eterna. Regret ca nu m-am gandit sa-i spun aceste adevaruri cat timp a fost in viata. Bine spune versul unei cantari: “Nu la mormant le trebuie trandafirii…”
    Ma simt onorata si bogata pentru ca te-am cunoscut, Emil!

  10. Costel Coca says:

    Ai plecat, Emil…Pana venim si noi, tu odihneste-te de toate durerile si suferintele care le-ai indurat ca un erou aici jos…Ne va fi tare dor de tine. Noi am plecat de patru ani din Suceava si nu ne-am mai vazut. Parca tot mai speram sa ne vedem intr-o zi, sa mai cantam impreuna…Dar acum, daca aceasta mica speranta ne-a fost rapita, vom pastra in inimi una mai frumoasa: ne vom intalni la marea de sticla si vom canta acolo. Pana atunci Domnul iti sopteste sa te mai odihnesti putin…

    Prin somn, lumina unui vis
    Tresare-n zambet paradis
    Trec clipe mari cu pasi enormi
    E de cu zori. Mai dormi, mai dormi

    Mai dormi un pic pana ce marea
    Isi schimba cantul si culoarea
    Si pescarusii pe catarg
    Cu limpeziri sosesc din larg.

    Mai dormi putin pana ce plopii
    Isi vor scutura de plans toti stropii
    Si n-or mai sti vreo lacrimare
    Spre cat ne fi-va departare

    Mai dormi pana ce vantu-aduna
    Vreo doua aripi de furtuna
    Si cuib de dragoste ne face
    Seninu-n ele sa se joace

    Pana ce eu voi presara
    Fiori de drag in calea ta
    Si n-oi mai sti cu cat iubit
    Ti-am pregatit acest trezit.

    Pe-acest frumos sfarsit de noapte
    Eu sunt de tine doua soapte
    Ca-ntr-o vecie de splendori
    Sa-ti spun: “mai dormi, e de cu zori!”

  11. Emanuel says:

    Emil,este unul dintre calatorii care a ajuns la mal,dar nu oricum, BIRUITOR.Pilda acestui tanar deosebit ar trebui sa fie o provocare pentru toti tinerii crestini suceveni.Nu l-am cunoscut pe Emil personal,dar l-am vazut implicat in grupul de tineri de la biserica din Sf.Ilie pe cand frecventam seara de studiul cu tinerii,de luni.Este un moment care ne cere sa ne putem cateva intrebari: Care este scopul si destinatia calatoriei noastre pe pamant? Cum facem sa nu ne scufundam inainte de a aunge la mal?

Lasă un răspuns

